A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

M-etxea & M-enea

M-etxea kolektiboak, zeinetan Arkitektura Eskolako hainbat irakasle, ikasle eta ikasle ohi dauden, M-enea izeneko etxabea inauguratu du Donostiako Loiolako Erriberetan. Hauxe da lokalaren azalpena, M-etxeako kideen esanetan:

M-enea du izena M-etxea kolektiboaren espazio berriak. Autoeraikuntzaz eta medio gutxirekin eraikitako espazioa da; bulego eta tailer-biltegi zona bana ditu. Urriaren 12an inauguratu zen.

M-enea, momentuz, norberak buruan duen imajinarioaren irudi bakoitza da. Kolektiboaren begirada periferikoa lantzeko tokia, arkitekturaren ertzetan kokatutako lan prozesuak garatzeko espazioa. M-etxearen espazio fisikoa, eguneroko lanerako eta bilgunerako beharrezkoa, kolektiboaren erreferentzia-puntua. Hirigintzan, espazio publikoetan, arkitekturan eragiteko esperimentazio tokia; ideia eta gauzatze-gunea.

Etorkizunean espazioa norbanako eta erabile gehiagori irekitzea da asmoa, proiekturen bat gauzatzeko M-etxearen laguntza eta baliabideak jasoz.

———————————

El colectivo M-etxea, del que forman parte varios profesores, alumnos y ex-alumnos de la Escuela de Arquitectura, ha inaugurado el local M-enea, situado en Riberas de Loyola, Donostia. Ésta es la presentación del local, según los propios integrantes de M-etxea:

M-enea es el nuevo espacio del colectivo M-etxea. Construido con pocos medios y en autoconstrucción, el espacio está constituido por una oficina y un taller-almacén. Se inauguró el 12 de octubre.

M-enea, de momento, es la imagen que cada uno tiene en su imaginario. Un sitio para elaborar la prespectiva periférica del colectivo, un espacio para desarrollar los procesos situados al borde de la arquitectura. Es el espacio físico de M-etxea, esencial para el trabajo diario y sitio de reunión, un punto de referencia para el colectivo. Un lugar de experimentación para actuar en urbanismo, espacio público, arquitectura; espacio de ideas y ejecución.

La intención es abrir el espacio a nuevos agentes e individuos para, con los medios y ayuda de M-etxea, poder llevar a cabo diferentes proyectos.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu