XSLaren edukia

Haur eta Lehen Hezkuntzako Ikasgelarako Ingelesa

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua (Hirueleduna)
Ikasturtea
2023/24
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Ingelesa

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2436
Mintegia57.5
Gelako p.3146.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

- Irakasle lana hizkuntzen marko europar bateratuko c1 mailan planifikatu eta aurrera eramateko gai izatea.

- Haur eta Lehen Hezkuntzako materialak eta baliabideak aztertzea, moldatzea eta sortzea .

- Ahozko elkarrekintza eta CLIL metodologia deskribatu eta praktikan jartzeko baliabideak eskuratzea.

- Haur eta lehen hezkuntzako ikasleen ezaugarriak eta bere inplikazio didaktikoak ezagutzea.

- Atzerriko hizkuntza ikaste prozesuaren parte diren teoria, prozesu eta elementuak ezagutu eta ikuspuntu kritikotik aztertzeko gai izatea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1) Atzerriko hizkuntzaren irakaskuntza Haur eta Lehen Hezkuntzan. Oinarri teorikoak eta testuinguraketa.

2) Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen ezaugarriak eta bere ekarpen didaktikoak.

3) Haur eta Lehen Hezkuntzako geletarako baliabideak: Materialen analisia, moldaketa eta sorkuntza.

4) Gelako elkarrekintza eta ahozko

MetodologiaToggle Navigation

- Klase teorikoetan irakasleak edukiak azalpen interaktiboen bidez landuko ditu.*

- Klase praktikoetan ikasleek jarduerak, bakarkako edo taldekako lanak burutuko dituzte.

- Ikasketa autonomoa eta autoebaluazioa taldeka

- "Learning by Teaching" metodologia, "flipped classroom", "project based learning"

- Ikasleen aurkezpenak taldeka edo bakarka izango dira.



*Osasun egoerak presentzialtasuna murriztea eragitekotan, ikasgaia moldatuko litzateke legokiokeen presentzialtasun mailara- Horretarako, egokitzat hartzen diren sareko baliabideak erabiliko dira, irakaskuntza-kalitatearen alde.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

*Froga hauek idatzizkoak edo ahozkoak izan daitezkeena, eta osasun egoerak ezarritako baldintzen arabera bideratuko direna.



Irakasgaia gainditzeko ezinbestekoa da hizkuntza koherentziaz, zuzentasunez eta egokitasunez erabiltzea.



ETENGABEKO EBALUAZIOAREN SISTEMA



Taldeko lanak, aurkezpenak, klaseko lanak %65

Bakarkako lana, aurkezpenak, galdetegiak %35

Derrigorrezkoa da bakarkako lanen zein taldeko lanen batura gainditzea irakasgaia gainditzeko.



Ebaluazio jarraituaren emaitzak gordeko dira ez-ohiko deialdira begira, baina ez dira inolaz ere hurrengo urterako gordeko.



AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA

Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egin behar dio eskolako lehenengo 9 aste barruan.

Ikasle hauek 60%-eko azterketa egingo dute eta lan bi egin beharko dituzte, irakaslearekin adostua.



Deialdiari uko egitea: 12.2 artikulua aintzat hartuz, nahikoa izango da idatzizko azken frogara ez aurkeztea emaitza "Ez-aurkeztua" izateko.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Irakasleak beharrezko estimatzen dituen artikulu, testu-liburu edo materialak. Materiala eGelan egongo da edo irakasleak argituko du non aurkitu.
- Ordenagailua eta internetera sarbidea.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

BREWSTER, J., et al. (2002) The Primary English Teacher¿s Guide, Pearson Educational L., Essex,England.

GARDNER, B and GARDNER, F. (2000), Classroom English, Oxford University Press, Oxford.

LARSEN-FREEMAN, D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching, Oxford University Press. Oxford.

LINDSAY C. and P. KNIGHT (2006) Learning and Teaching English ¿ A Course for Teachers-, Oxford University Press, Oxford.

REILLY, J. and REILLY, V (2005) Writing with Children, Oxford University Press, Oxford.

ROSS, M and LAYTON, N. (2000), Alphapets, Ladybird Phonics Series, Loughborough.

SLATTERY, M. & WILLIS, J. (2001), English for Primary Teachers, Oxford University Press, Oxford.

THORNBURY, S. (2007), An A-Z of ELT, Macmillan Books for Teachers, Oxford.

VALE, D. and A. FEUNTEUN (1995) Teaching Children English. Cambridge University Press. Cambridge.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- Cant, A. and Superfine, W.(1998). Developing resources for primary. madrid: Richmond Press.
- Dale, L. and Tanner, R.(2012). CLIL Activities. Cambridge: Cambridge U. Press.
- Guillén, C. & Alario, C.(2002). Didáctica de la lengua Extranjera en Educación Infantil y Primaria. Madrid:Síntesis.
- Harmer, J.(1998). How to teach English. Harlow-Essex:Longman.
- House, S.(1997). An Introduction to teaching English to children. London: Richmond Press.
- Hughes,G., Moate,J. and Raatikainen, T.(2007). Practical Classroom English. Oxford: Oxford U. Press.
- Ioannou-Georgiu, S.and Pavlou, P.(2003). Assessing Young Learners. Oxford: Oxford U. Press.
-Lindsay, C. and Knight, P.(2006). Learning and Teaching English. A course for teacchers.Oxford: Oxford University Press.
- Mckay, P. and Guse, J. (2011). Five-minute Activities for Young Learners. Oxford: Oxford U. Press.
- Moir, N.(2009). Starting and Ending Lessons. Oxford: Oxford University Press.
- Pérez Esteve, P. & Roig Estruch, V.(2004). Enseñar y aprender Inglés en la Educación Infantil y Primaria. (vol.I & vol. II). Barcelona: ICE-Horsori.
- Petty, G.(2008). Teaching Today. Cheltenham: Nelson Thornes.
- Read, C.(2007). 500 Activities for the Primary Classroom. Oxford: Macmillan.
- Salaberri, S.(1993). El uso del Inglés en el aula. Oxford: Heinemann.
- Scrivener, J.(2011).Learning Teaching. Oxford: Macmillan.
- Svecová, H.(2007). Listen and Do. Oxford: Oxford University Press.
- Tomlison, B.,ed.(2011). Materials development in Language Teaching. Cambridge: Cambridge U. Press.

TaldeakToggle Navigation

61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

08:30-10:00

10:30-12:00

3-15

08:30-10:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

13:00-15:30

14-14

13:00-15:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

61 Mintegia-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

13:00-15:30

14-14

13:00-15:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S17G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S17G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

61 Mintegia-3 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

13:00-15:30

14-14

13:00-15:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

08:30-10:30

11:00-13:00

3-15

10:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

08:30-10:30

11:00-13:00

3-15

10:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S17G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA